Wiadomości Branżowe

Telewizyjne show na nowo

Teaser

Teleshow.wp.pl, najpopularniejszy w Polsce serwis o programach i celebrytach telewizyjnych, przeszedł gruntowną zmianę. Przebudowana platforma została maksymalnie uproszczona: wyeksponowano najważniejsze i cieszące się największą popularnością informacje, uporządkowano funkcjonalności, postawiono na kontent wideo. Witryna zyskała też nowoczesny layout. To kolejna, po komiks.wp.pl, tak duża metamorfoza w portfolio witryn rozrywkowych WP.PL.

Istniejące od 2010 roku teleshow.pl to jedyny na polskim rynku serwis skupiający się w całości na świecie małego ekranu. Witryna zyskała właśnie zupełnie nową odsłonę i jest dostępna od teraz pod adresem teleshow.wp.pl.

Od kilku lat regularnie rośnie czas, jaki Polacy przeznaczają na oglądanie telewizji. Według danych telemetrycznych za ubiegły rok, spędziliśmy dziennie przed odbiornikami telewizyjnymi średnio 4 minuty więcej, niż w 2012*. Co ważne, Polacy nie tylko oglądają telewizję, ale też interesują się światem małego ekranu – stąd też popularność naszej platformy – mówi Alicja Olkowska-Szczegielniak, p.o. koordynatora teleshow.wp.pl – W nowym teleshow.wp.pl każdy telewidz znajdzie coś dla siebie – zarówno fan publicystyki i rzeczowego dziennikarstwa, jak i miłośnik mniej wysublimowanej rozrywki.

Nowe teleshow.wp.pl przede wszystkim zostało uproszczone. Dzięki ograniczeniu liczby funkcjonalności, możliwe było wyeksponowanie najważniejszych i najciekawszych informacji – użytkownik łatwo dotrze do interesujących go materiałów. Kontent uporządkowany został w trzech kategoriach: zakładce artykuły – z najświeższymi doniesieniami ze świata telewizji oraz w dwóch katalogach, stanowiących kompendium wiedzy na interesujący internautę temat: Gwiazdy A-Z oraz Programy A-Z. Co istotne, obszerna baza programów i osób związanych z telewizją jest na bieżąco poszerzana i uaktualniana.

W nowej odsłonie platformy większy nacisk postawiono też na materiały wideo, które uatrakcyjniają treści redakcyjne.

 

Odświeżenie witryny jest kontynuacją zmian w serwisach rozrywkowych Wirtualnej Polski. W teleshow.wp.pl zastosowano innowacyjne w polskim internecie, a sprawdzone (na komiks.wp.pl) rozwiązania, takie jak jednokolumnowy układ artykułów, automatyczne doładowywanie kolejnych materiałów w witrynie oraz livesearch w wyszukiwarce – dodaje Tomasz Łutowicz, Kierownik Projektów Wirtualnej Polski.

Więcej informacji:

http://teleshow.wp.pl

 

* źródło: Nielsen Audience Measurement, styczeń 2014, grupa docelowa 4+

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl

Similar Posts