turystyka Wiadomości Branżowe

Agencja eFRESH dla MUSIC FOR LIFE– głosuj na muzykę i pomagaj dzieciom

Agencja eFRESH na zlecenie fundacji ORIMARI stworzyła serwis internetowy dedykowany kampanii społecznej MUSIC FOR LIFE. Firma odpowiedzialna była za projekt architektury informacji, wykonanie szaty graficznej oraz wdrożenie strony w oparciu o autorski system CMS HYDRAportal.

Poprzez wykonaną platformę można oddać głos na ulubiony utwór i jednocześnie w łatwy sposób pomóc chorym dzieciom. Kampanię honorowo wspierają artyści polskiej sceny muzycznej, wśród nich m.in.: Maryla Rodowicz, Natalia Kukulska, Justyna Steczkowska czy  Piotr Kupicha.

 „Naszym celem jest zbiórka funduszy na cel charytatywny, który przyczyni się do leczenia lub rehabilitacji dzieci. Po uzbieraniu wymaganej kwoty, zostanie ona przeznaczona na zakup sprzętu medycznego. Wszystko przedstawione jest w ciekawy i atrakcyjny dla użytkownika sposób. Mamy nadzieję, ze zachęci to Internautów do czynnego uczestnictwa w zabawie i pozwoli na zebranie jak największej ilości środków finansowych” – komentuje Joanna Czyżewska, rzecznik prasowy kampanii MUSIC FOR LIFE.

Portal www.musicforlife.pl  to nie tylko miejsce odkrywania nowych talentów. Serwis zawiera również aktualności o gwiazdach, informacje o koncertach, imprezach w klubach oraz nowościach na rynku muzycznym. W ramach kampanii odbywać się będą także wydarzenia promujące ideę kampanii. Strona połączona jest z portalem Facebook.

„Stworzony serwis internetowy został zintegrowany z wirtualnym systemem płatności. Głosujący mają możliwość oddania głosu na ulubiony utwór i jednym kliknięciem przekazanie dowolnej kwoty na określony cel charytatywny. To ciekawy sposób na zaangażowanie Internautów w akcję charytatywną, jednocześnie dostarczając im dużą ilość dobrej rozrywki” – komentuje Artur Wolniewicz, Account Manager eFRESH.

Fundacja ORIMARI (www.orimari.com/pl) istnieje od 2006 roku, a tylko w ciągu ostatnich trzech lat podczas organizowanych przez Fundację imprez charytatywnych udało się zebrać blisko 2 miliony złotych. Środki te w całości zostały przeznaczone na zakup sprzętu medycznego dla dziecięcych oddziałów szpitalnych. ORIMARI finansuje również programy rehabilitacyjne i profilaktyczne w placówkach opiekuńczo – wychowawczych. Kampania MUSIC FOR LIFE powstała z inicjatywy założycielki Fundacji ORIMARI, Marzenny Szustkowskiej.

eFRESH (www.efresh.com.pl)  to agencja marketingu interaktywnego specjalizująca się od 2002 roku w tworzeniu kompleksowych strategii obecności marek w Internecie. Najważniejsi Klienci eFRESH to: NESTLÉ FITNESS, Amica, Grupa Kapitałowa PBG, Eurocash, Komputronik, BCC, Pearson, Publicat oraz Travelplanet S.A. Serwisy internetowe eFRESH tworzone dla spółek giełdowych zostały trzykrotnie wyróżnione w konkursie „Złota Strona Emitenta”, w tym dwukrotnie za zajęcie I miejsca dla strony www.pbg-sa.pl w kategorii „Spółki WIG20”. W roku 2012 firma otrzymała nagrodę Poznański Lider Przedsiębiorczości.

Dodatkowych informacji udziela Jagoda Sielska, PR & Marketing Manager, Grupa Fresh,  e-mail: [email protected], tel. 697 894 345.

Więcej informacji na temat kampanii MUSIC FOR LIFE: [email protected], 601 978 797

Similar Posts