Wiaty przystankowe z portami USB

Zawsze twierdziliśmy, że cyfrowe plakaty z ekspertami OOH (oczywiście już podłączone do interwebu) mogą przynosić korzyści dla konsumentów i marek , które również posiadają dołączony bezpłatny router Wi-Fi. Nie ma oznak, że w praktyce dzieje się to w znaczący sposób, ale zwyczaj przyklejania elektrycznych gadżetów w porównaniu ze statycznymi plakatami wciąż rośnie.

W maju w Londynie mieliśmy Posterscope (przy w współpracy z Nokią, O2, Proxama i JCDecaux) uruchamianie first NFC w Wielkiej Brytanii kampanię plakatową (każda strona miała zaprogramowany NFC układ umieszczony na tylnej części plakatu) i teraz widzimy że w Nowym Jorku, Los Angeles, Chicago i Bostonie VitaminWater jest podkreślanie swojej „podnoszących poziom energii” nieruchomości o wiaty wyposażone w 5-woltowych baterii zasilanego portu USB. Korzystając z portu, użytkownicy mogą doładowywać swoje telefony, iPody i urządzenia do gier. Ten wysiłek jest pierwszym z Crispin Porter + Bogusky, która wygrała na konto w maju i jest częścią VitaminWater`s w „You`re Up”. Whilst Coca Cola USA OOH firmy jest podzielona między Posterscope i Starcom rozumiemy, że inicjatywa ta została przesunięta do przodu przez in-house Coke media dział.

Źródło: www.dailydooh.com

http://www.4press.pl/index.php?p=12212

Authors

Related posts

Top