Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia Centrum

Informacja prasowa

Gdynia, 7 października 2019 r.

Magia lokalnych atrakcji w Mercure Gdynia Centrum
Mercure Local Days częścią kampanii #DiscoverLocal

Już w najbliższą środę, 9 października, wnętrza Mercure Gdynia Centrum wypełni moc lokalnych atrakcji. Wszystko za sprawą Local Days by Mercure, organizowanych w ramach kampanii Discover Local, której celem jest pokazanie, że hotele Mercure są dla gości oknem na lokalną kulturę, tradycję i smaki. Na zgromadzonych czekają więc pokazy kolekcji trójmiejskim projektantów: Karoliny Kalskiej, Michała Starosta, Ismeny Warszawskiej oraz występ duetu Afrocake i liczne, przygotowane przez hotel i restaurację Winestone atrakcje.
Wydarzenie poprowadzi Mateusz Szymkowiak, dziennikarz i prezenter telewizyjny.

#DiscoverLocal i realizowane w ramach tego projektu Local Days by Mercure Gdynia Centrum to okazja do podkreślenia powiązań #Mercurehotels z lokalnością i tradycjami miejsc, w których znajdują się obiekty tej marki. To także unikalne momenty, dzięki którym goście doświadczą regionalnej kuchni wprost z restauracji Winestone i będą mogli zanurzyć się w wykonywanym od pokoleń rzemieślnictwie, a także poznać lokalne dziedzictwo.

9 października, w hotelu Mercure Gdynia Centrum, zobaczyć będzie można to, co łączy hotel z lokalnymi elementami. Wśród atrakcji znajdą się pokazy młodych, utalentowanych trójmiejskich projektantów.

Karolina Kalska, choć z zawodu jest piłkarką ręczną, spełnia się także jako projektantka. Gdynia jest dla niej nie tylko miejscem pracy, ale także odpoczynku. Jako spełniony sportowiec, postawiła na modę i stworzyła własną markę. Kalska jest synonimem i celebracją tego, co najważniejsze w sporcie – odwagi i indywidualności, które podkreślane są limitowanymi ilościami sylwetek w każdej kolekcji. Podczas Local Days w hotelu Mercure Gdynia Centrum projektantka zaprezentuję kontynuację kolekcji „Her eyes”, dedykowaną kobietom odważnym i nie stroniącym od modowych eksperymentów.
Michał Starost, swoje inspiracje czerpie natomiast z codziennego życia – z natury rzeczy oraz natury świata. Główną rolę w jego twórczości odgrywają jednak kobiety, a możliwość podkreślenia ich piękna poprzez kreacje jest dla Michała Starosta największą wartością. Przygotowana na wydarzenie kolekcja będzie kwintesencją zmysłów – bryzą morską i elementami wzorców kaszubskich.
Najnowsza kolekcja Ismeny Warszawskiej „Chic in the city” będzie natomiast propozycją dla kobiet zmysłowych, pragnących pokreślić swoje piękno na co dzień, a nie tylko jednorazowe wyjście. Kompozycje można bowiem zestawiać dowolnie, łącząc i tworząc zestawy na popołudnie czy wieczór. Inspirowane muzyką i sztuką, największymi pasjami projektantki, stanowią ciekawą propozycję dla nowoczesnych, eleganckich, i dynamicznych kobiet.

Kulinarne doświadczenia WINESTONE
Na zgromadzonych gości, poza lokalnymi akcentami modowymi, czekają również doświadczenia kulinarne przygotowane przez Szefa Kuchni restauracji Winestone. Wśród smaków morza znajdą się pozycje lokalne i najznamienitsze potrawy nawiązujące do regionu.
Magia wieczoru
Podkreśleniem uroczystego, pełnego magii wieczoru będzie także występ duetu Afrocake. Adelle Matsili i Patryk Woźny w klimatycznych występach muzycznych pokażą lokalność, piękno i przywiązanie do tradycji miejsca.
Hotel Inspirowany filmem
Hotel Mercure Gdynia Centrum, należący do sieci Accor, od lat wpisuje się w modernistyczny krajobraz Gdyni. Górując nad Placem Grunwaldzkim i Skwerem Kościuszki, dzięki czemu od zawsze obecny jest we wszelkich odbywających się w mieście wydarzeniach. Dysponując 294 pokojami urzeka gości widokiem zarówno na Zatokę Gdańską, jak i na ulicę Świętojańską.
Misją hotelu jest dostarczanie inspirowanych lokalnie usług, skrojonych na potrzeby gości, silnie akcentując przy tym jakość i ciepłe doświadczenie, unikatowe dla danego regionu.
Lokalność pojawia się również w stylistyce hotelu. Nazwy sal konferencyjnych nawiązując do klasyfikacji jachtów. Pokoje natomiast charakteryzują się akcentami morskimi, a elementy wyposażenia lobby, w którym goście zaczynają swój pobyt, przenoszą odwiedzających wprost do portu i stoczni.
Jest to także miejsce kojarzące się z Festiwalem Polskich Filmów Fabularnych, którego historia sięga już ponad 30 lat, nieprzerwanie zaskakując swą formą przybywające rokrocznie gwiazdy filmowe. Korytarze hotelu, pełne kadrów z filmów, zachęcają do chwili refleksji i powrotu do czasów rozkwitu polskiej kinematografii.
Discover Local
Discover Local to coś więcej niż hotelowy wystrój inspirowany regionem. To doświadczenie, dzięki któremu goście Mercure mogą zasmakować autentycznej regionalnej kuchni, tradycji, a także lokalnego rzemieślnictwa i dziedzictwa. Dzięki Discover Local, Mercure tworzy opcje wydarzeń, pozwalających na poczucie ducha miasta i poznanie go od prawdziwej, żywej strony. Local Days by Mercure Gdynia Centrum stanowi zatem symboliczne podziękowanie dla wszystkich, którzy przez lata wzajemnej współpracy budują tradycję lokalnej kultury. Spotkanie z nimi w oryginalnych, pełnych historii murach jest swoistym uhonorowaniem wielkiej pasji i nieskończonych inspiracji, które są dziś motywacją do dalszej działalności Mercure Gdynia Centrum.

***

O Mercure
Sieć Mercure grupy Accor zaprasza do wyjątkowych, inspirowanych lokalnie hoteli.
Mercure to jedyna marka hoteli klasy średniej, która łączy siłę międzynarodowej grupy z bezkompromisowym podejściem do jakości oraz ciepłą atmosferą hoteli osadzonych w lokalnej społeczności. Hotele Mercure prowadzone przez entuzjastycznych hotelarzy goszczą podróżujących w celach biznesowych i turystów w wielu miejscach świata. Mercure to ponad 810 hoteli w 62 krajach, idealnie usytuowanych w centrach miast, nad morzem lub w górach.
Accor to światowy lider w dziedzinie obsługi podróżnych i związanego z tym stylu życia oraz cyfrowych, innowacyjnych rozwiązań, oferujący wyjątkowe przeżycia w ponad 4900 hotelach, resortach i rezydencjach, jak również w ponad 10 000 ekskluzywnych prywatnych rezydencjach na całym świecie.
mercure.com | accorhotels.com

Authors
Top