Korony Turystyki

Jeep, Volkswagen, Suzuki i Yamaha nagrodzone w plebiscycie Korony Turystyki, wyłaniającym najlepsze marki turystyczne. Uroczyste wręczenie statuetek odbędzie się 1 grudnia br. w warszawskim hotelu Polonia Palace.

Zwycięzcy pierwszego plebiscytu Korony Turystyki zostali wyłonieni na podstawie ankiety zamieszczonej w magazynie „Polska Wita” (nr 20, październik/listopad, w nakładzie 70 000 egzemplarzy) oraz na portalu www.polskawita.pl. Ankietę wysłano także jako e-mailing skierowany do prenumeratorów magazynu (30 000 osób). Badanie polegało na spontanicznym wypełnieniu kwestionariusza, w którym, w 40 kategoriach pytano o najlepsze marki produktów i usługi branży turystycznej. Głosowanie trwało od 16 września do 25 października 2010 r. Wyniki opracowała firma badawcza Estymator.

Jeep został nagrodzony w kategorii samochodów terenowych. Marka uzyskała 20,4% wszystkich głosów. Na kolejnych miejscach we wspomnianej kategorii uplasowały się Toyota (15,8%) i Nissan (11,7%). Volkswagen zwyciężył w zestawieniu samochodów rodzinnych (15,8%), wyprzedzając Audi (10,7%) i Renault (9,3%). W kategorii motocykli zwyciężyły ex aequo marki Suzuki (22,6%) i Yamaha (22,6%).

W plebiscycie Korony Turystyki nagrodzono także Orlen (38,4%), w kategorii ulubiona stacja benzynowa, Thule (56,4%) – kategoria bagażników dachowych oraz Tom Tom (22,9%) – kategoria nawigacji samochodowych.

W pozostałych kategoriach zwyciężyły marki: Nike (w kategorii odzież turystyczna/sportowa), Nike (plecaki), Nike (buty sportowe), Adidas (okulary sportowe/przeciwsłoneczne), Victorinox (noże/scyzoryki), Salomon (narty/deski snowboardowe), Kross (rowery), Campus (namioty), Decathlon (sklepy ze sprzętem turystycznym/sportowym), PZU (ubezpieczenia w podróży), Visa (karty kredytowe), Kraków (ulubione miasto), Małopolskie (ulubiony region/województwo), Itaka (biuro podróży), Novotel (hotele), Sphinx (restauracje), SPA Dr Irena Eris (spa), Knorr (dania instant), Żywiec (woda), Hortex (soki/napoje), Red Bull (napoje energetyczne/izotoniczne), Nivea (kosmetyki w podróży), Stoperan (leki na biegunkę), Ibuprom (leki przeciwbólowe) i Altacet (preparaty na otarcia/kontuzje/stłuczenia).

„Plebiscyt cieszył się dużym zainteresowaniem naszych czytelników, co pokazuje, że jest zapotrzebowanie na tego typu inicjatywy. Planujemy rozwijać projekt Koron Turystyki i wierzymy, że dzięki niemu wzrośnie jakość usług i produktów turystycznych w naszym kraju” – mówi Monika Węgrzyn, redaktor naczelna magazynu „Polska Wita”.

Więcej informacji dotyczących plebiscytu znaleźć można na stronie www.polskawita.pl

„Polska Wita” to dwumiesięcznik dla osób aktywnych, które chcą dzielić się z innymi tym, co w Polsce kochają najbardziej. Magazyn zawiera ciekawe artykuły profesjonalnych dziennikarzy, którzy pokazują nieznaną Polskę, proponują ciekawe sposoby na spędzenie wolnego czasu, podpowiadają, gdzie warto pojechać i co zobaczyć. Na łamach magazynu o swoich ukochanych miejscach w Polsce opowiadają również znane osoby. Magazyn „Polska Wita” to miejsca, ludzie, tradycje i inspiracje.

Polska Wita” jest również dostępna w Internecie. Pod adresem www.polskawita.pl znajduje się serwis społecznościowy dla miłośników podróży po Polsce. Wydawcą magazynu „Polska Wita” jest wydawnictwo Reader’s Digest.

Authors

Related posts

Top